20 mars 2012

120320

Claes Olson ny huvudsponsor till Peace & Love

2011 började Peace & Love se sig om efter ytterligare en huvudsponsor, gärna med lokal och regional anknytning. En samarbetspartner söktes där samsyn med Peace & Loves värderingar finns och med stark lokal förankring. Man är därför glada att kunna presentera Claes Olson som ny huvudsponsor.

2011 började Peace & Love se sig om efter ytterligare en huvudsponsor, gärna med lokal och regional anknytning. En samarbetspartner söktes där samsyn med Peace & Loves värderingar finns och med stark lokal förankring. Man är därför glada att kunna presentera Clas Ohlson som ny huvudsponsor, ett företag med stark företagskultur, stolta traditioner och historia, samt en stark förankring i Dalarna.

– Det känns oerhört roligt att kunna presentera Clas Ohlson som ny huvudsponsor bredvid Coop. Clas Ohlson med sin starka lokala anknytning och sina värderingar och arbete kring hållbar utveckling och miljöansvar är en superpartner, säger Kristin Forsberg, ansvarig för sponsring och samarbeten på Peace & Love.
– För oss så känns det väldigt positivt att gå in som huvudsponsor för P&L. Till festivalen kommer det en stor publik av framförallt ungdomar som vi som huvudsponsor får möjlighet att presentera oss för och kommunicera med i samband med festivalen. Vi kommer att etablera en ny butik i Borlänge framöver och tycker att P&L är ett bra tillfälle att nå ut till en ung generation av borlängebor och tillresta under festivalen, säger Nina Lindfors, ansvarig för Clas Ohlson Sverige.
Peace & Love har en av Sveriges största festivalcampingar – en uppskattad del i festivalupplevelsen för 30 000 av besökarna. Clas Ohlson kommer att ha en festivalbutik på campingen för att ge besökarna tillgång till smarta lösningar för ett bekvämt och roligt festivalliv på P&L.

(Källa: Mynewsdesk)